Szervizfutár

A távolság számunkra nem akadály

Szervizfutár ára

Bruttó 2.900 Ft helyet most 1.900 Ft

Partnerünk a GLS futárszolgálat

Szervizünk az ország egész területéről fogadja hibás vagy sérült Xiaomi eszközöd. Ha nem Budapesten élsz vagy csak nincs időd elhozni hozzánk, csak egyszerűen küld el nekünk. Mi a beérkezés napján megvizsgáljuk és árajánlatot adunk a javításra. Ha megjavítottuk már másnap vissza is küldjük neked!

Hogyan működik?

A szervizfutár rendeléskor add meg nekünk a neved, e-mail címed és telefonszámod amin elérhetünk. Egy időpontot amikor át tudod adni a futárnak a hibás eszközt, címet ahol a futár felveheti a csomagot. Ha ismert, akkor a pontos leírást a meghibásodásról. Kérlek jelezd, ha rendelkezel érvényes garanciajeggyel. Erről bővebben itt olvashatsz. A GLS futárszolgálat fog az általad megadott időpontban és címen felkeresni, és a csomagot felvenni! Kérjük alaposan csomagold be a hibás eszközt, hogy az szállítás során ne sérüljön! Ahogy megkapjuk a küldeményed azonnal felvesszük Veled a kapcsolatot!

Mit tartalmazzon a csomag?

Hibás eszközt

Meglévő tartozékok

Ha garanciális, akkor érvényes Ingram Micro garanciajegyet

Elérhetőséget

Ha ismert, akkor a hiba leírását

Szervizfutár rendelés

Amikor a futár felveheti a csomagot
Ahol a futár felveheti a csomagot
Kérlek válaszd ki az eszköz típusát
Írd le az eszköz pontos nevét
Ha ismert a hiba, kérlek írd le pontosan.
Erről bővebben a Garanciális javítás feltételei oldalon olvashatsz.

Hogyan működik a szolgáltatás

Futárrendelés

A szervizfutár szolgáltatásunknak akciósan bruttó 1.900 Ft-os költsége van, mobiltelefonok és robotporszívók esetén. A rollerek el- és visszaszállítása csomagolás és súly függvényében hozzávetőlegesen 6.000 Ft.

Munkanapokon 14:00-ig leadott rendelésekért a következő munkanapon, nap közben érkezik a futár. Délután vagy munkaidőn kívül elküldött rendelés esetén a feldolgozás csak a következő munkanapon történik meg, így a futárt csak a feldolgozást követő munkanapra tudunk rendelni. Példa: a hétvégén leadott rendelés feldolgozása hétfőn történik meg, így a futár leghamarabb kedden tudja felvenni a csomagot.

A „Mikor érkezen a futár” részben érdemes több olyan dátumot is beírni, ami megfelel a felvételre, ezek közül a lehető legkorábbi napon fog menni a futár. Napszak, időszak megjelölésére nincs lehetőség, a szállítmányozó cég a saját beosztása szerint tudja küldeni a munkatársát!

A „Felvételi cím” részt kérjük a legpontosabban kitölteni, irányítószám / város / utca és házszám kötelező, az emelet, ajtó, kapu és egyéb információkra is szükség lehet, mindent érdemes feltüntetni, amivel könnyebben beazonosítható a cím!

Csomagolás és beszállítás

A beküldött termékeket gondosan csomagold be, hogy szállítás közben ne sérüljön. Nagyobb méretű eszközt (például roller, porszívó) a futár csak abban az esetben vesz át, ha megfelelő csomagolásban van, a karton doboz szinte minden esetben elfogadható. Fóliával körbetekert rollert nem vesz fel a futár! A csomagolásról neked kell gondoskodnod, a címzést már a futár végzi. Csomagfelvételkor a futárnak nem kell előre fizetni semmit! A beszállítás 2-3 munkanap is lehet!

A dobozban legyen pontos hibaleírás és elérhetőség minden esetben! Élő telefonos elérhetőség a gyorsabb egyeztetés miatt preferált, a javítás és a visszaszállítás csak sikeres egyeztetést követően történik meg. 

Kiegészítőkre (védőtokok, telefondíszek, stb.), SIM-kártyákra, memóriakártyákra nincs szükség, ezeket küldés előtt kérjük távolítsd el. Töltő, adatkábel, dokkoló csak abban az esetben kellhet, ha töltéssel kapcsolatos probléma áll fenn és nem lehet egyértelműen kizárni, hogy mi okozza a hibát. ÁFÁ-s számla igényedet kérjük előre jelezd, de legkésőbb a javítással kapcsolatos telefonos egyeztetésnél! Utólag nem áll módunkban változtatni az elkészült számlán!

A csomag beérkezése szervizünkbe akár 2 munkanap is lehet!

Javítás és visszaküldés

A beérkezett javítások feldolgozása érkezési sorrendben történik! A szükséges javításokról a bevizsgálást követően tájékoztatunk. Konkrét árajánlatot csak ezután tudunk adni, aktuális árlistánkról viszont az oldalunkon előzetesen tájékozódhatsz: https://xiaomiszerviz.com/szerviz/ 
Amennyiben nem találod a típusodat vagy a cserélendő alkatrészt a listában, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken! 

Az elfogadott árajánlat és javítás után az eszközödet logisztikai partnerünkkel juttatjuk vissza, a fizetés csak az átvételkor történik. A futárnál készpénzzel és bankkártyával is lehet fizetni! Sikertelen kézbesítés esetén a futár a következő munkanapon megkísérli a csomagot újra kiszállítani. Amennyiben nem tudod átvenni a csomagot, a futárszolgálat ügyfélszolgálatán egyeztethetsz a lehetőségekről: +36-(29) 886-700

Ha a futár nem tudja kézbesíteni a csomagot ismételten sem, úgy visszaszállításra kerül a mi szervizünkbe. Az ismételt visszaküldés díja ebben az esetben hozzáadódik a már számlázott javítás és szállítás költségéhez. A visszaérkező csomagokat sikertelen kézbesítés vagy elérhetetlen címzett esetén 3 hónapig tároljuk, azután megsemmisítésre kerülnek.