Xiaomi Szervizfutár

Vedd igénybe biztonságos és gyors szervizfutár szolgáltatásunkat!

 

Szervizfutár rendelés

Elromlott Xiaomi telefonod, robotoszívód vagy rollered, de nincs lehetőséged elhozni hozzánk? Használd egyszerű és gyors szervizfutár szolgáltatásunkat!

Szervizfutár első lépés

Futár megrendelése

A szervizfutárt megrendeléséhez kérjük, töltsd ki a részletes űrlapunkat.

Szervizfutar csomagSzervizfutar második lépésolás

Eszköz becsomagolása

Csomagold be a hibás eszközt egy masszív, alaposan kibélelt dobozba.

Szervizfutár utolsó lépés

Átadás a futárnak

A gondosan becsomagolt eszközt csak egyszerűen add át a futárnak.

Futárrendelés

A szervizfutár szolgáltatásunk Xiaomi telefonok esetében mindössze bruttó 2 990 Ft. Robotporszívók esetén az el- és visszaszállítás költsége bruttó 3 990 Ft. A rollerek el és visszaszállítását jelenleg nem tudjuk vállalni.

Munkanapokon 14:00-ig leadott rendelésekért a következő munkanapon, nap közben érkezik a futár. Délután vagy munkaidőn kívül elküldött rendelés esetén a feldolgozás csak a következő munkanapon történik meg, így a futárt csak a feldolgozást követő munkanapra tudunk rendelni. Példa: a hétvégén leadott rendelés feldolgozása hétfőn történik meg, így a futár leghamarabb kedden tudja felvenni a csomagot.

A „Felvételi cím” részt kérjük a legpontosabban kitölteni, irányítószám / város / utca és házszám kötelező, az emelet, ajtó, kapu és egyéb információkra is szükség lehet, mindent érdemes feltüntetni, amivel könnyebben beazonosítható a cím!

Csomagolás és beszállítás

A beküldött termékeket gondosan csomagold be, hogy szállítás közben ne sérüljön. Nagyobb méretű eszközt (például roller, porszívó) a futár csak abban az esetben vesz át, ha megfelelő csomagolásban van, a karton doboz szinte minden esetben elfogadható. Fóliával körbetekert rollert nem vesz fel a futár! A csomagolásról neked kell gondoskodnod, a címzést már a futár végzi. Csomagfelvételkor a futárnak nem kell előre fizetni semmit! A beszállítás 2-3 munkanap is lehet!

A dobozban legyen pontos hibaleírás és elérhetőség minden esetben! Élő telefonos elérhetőség a gyorsabb egyeztetés miatt preferált, a javítás és a visszaszállítás csak sikeres egyeztetést követően történik meg. 

Szervizfutár megrendelés

Javítás és visszaküldés

A beérkezett javítások feldolgozása érkezési sorrendben történik! A szükséges javításokról a bevizsgálást követően tájékoztatunk. Konkrét árajánlatot csak ezután tudunk adni, aktuális árlistánkról a szerviz árak oldalunkon előzetesen tájékozódhatsz Amennyiben nem találod a típusodat vagy a cserélendő alkatrészt a listában, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken! 

Az elfogadott árajánlat és javítás után az eszközödet logisztikai partnerünkkel juttatjuk vissza, a fizetés csak az átvételkor történik. A futárnál készpénzzel és bankkártyával is lehet fizetni! Sikertelen kézbesítés esetén a futár a következő munkanapon megkísérli a csomagot újra kiszállítani. Amennyiben nem tudod átvenni a csomagot, a futárszolgálat ügyfélszolgálatán egyeztethetsz a lehetőségekről: +36-(29) 886-700

Ha a futár nem tudja kézbesíteni a csomagot ismételten sem, úgy visszaszállításra kerül a mi szervizünkbe. Az ismételt visszaküldés díja ebben az esetben hozzáadódik a már számlázott javítás és szállítás költségéhez. A visszaérkező csomagokat sikertelen kézbesítés vagy elérhetetlen címzett esetén 3 hónapig tároljuk, azután megsemmisítésre kerülnek.

Ügyfeleink véleménye

Számunkra a legnagyobb örömöt a Ti elégedettségetek okozza. Ezt mi sem bizonyítja jobban mint a több száz elégedett ügyfélvélemény.

Gyakran ismételt kérdések

Ha itt nem találod kérdéseidre a választ, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeink egyikén.

 

Mennyibe kerül a szolgáltatás?

A szervizfutár szolgáltatásunknak akciósan bruttó 2.990 Ft-os költsége van. Ez az összeg tartalmazza az eszköz oda és vissza szállítását.

Mit tartalmazzon a csomag?

A hibás eszközt, meglévő tartozékokat, ha garanciális a javítás, akkor érvényes Ingram Micro garanciajegyet?

Mikor kell fizetnem a szolgáltatást?

Minden esetben a futárnak kell fizetned utánvétellel, amikor visszakapod a készüléked.

Mennyit kell várnom?

Rendelésed másnapján futárt küldünk hibás eszközért. Ha megjavítottuk már másnap vissza is küldjük neked.

Melyik futárszolgálat végzi a szállítást?

Hivatalos és szerződött partnerünk a GLS futárszolgálat.

Bárhova kérhetem a futárt?

Szervizünk az ország egész területéről fogadja hibás vagy sérült Xiaomi eszközöd.

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Kapj elsőként értesítőt a legújabb akcióinkról, híreinkről és egyedi kedvezményeinkről!

Kövess minket!

Kövess minket a közösségi médiában is, hogy elsőként értesülj a legizgalmasabb Xiaomi eszközökről!

Bevásárlókosár
Nincs termék a kosaradban!
Vásárlás folytatása
0
Scroll to Top