Garanciális javítás feltételei

Garanciális javításra kizárólag Xiaomi okos eszközöket és járműveket áll módunkban átvenni. Xiaomi okos telefonokat csak garancián túli szervizként tudunk fogadni. A garancián túli javítások pontos árait itt találod. Garanciális igény érvényesítése kizárólag Ingram Micro által kibocsájtott jótállási jegy ellenében lehetséges. Garanciális igényedet hibabejelentő űrlapunkon tudod jelezni felénk, ezt követően ügyfélszolgálati kollégánk felveszi veled a kapcsolatot.

 

Garanciális szerviz átvétel menete

A javítással kapcsolatos garanciális igényről  jegyzőkönyvet veszünk fel, akkor is, ha elvégezzük, és akkor is, ha elutasítjuk a garanciális javítást. A jegyzőkönyv az alábbi adatokat fogja tartalmazni. A fogyasztó adatait, többek között az érvényesíteni kívánt igényt, ha ismert, akkor a meghibásodás pontos leírását, kifogásolt javítási-karbantartási szolgáltatás megnevezését és az eszköz átadásának időpontját, a hiba bejelentésének időpontját, a hiba leírását, a jótállási igény rendezésének módját vagy az igény elutasítása esetén annak indokát. Ha nem tudunk azonnal nyilatkozni, úgy az álláspontunkról legfeljebb öt munkanapon belül igazolható módon értesítünk. A jegyzőkönyv egyik példányát átadjuk majd értesítünk, ha elkészültünk a javítással. Az átvétel során nem tapasztalható károsodások rögzítésének hiánya nem zárja ki azok átvételkori meglétét. Az ilyen esetekben a nem rendeltetésszerű használatból kifolyólag (pl. fizikai sérülés) a garanciális javítás elutasítható.

Ingram Micro garanciajegy minta