Xiaomi Szervizfutár
Vedd igénybe biztonságos és gyors szervizfutár szolgáltatásunkat!
Szervizfutár rendelés
Elromlott Xiaomi telefonod, robotoszívód vagy rollered, de nincs lehetőséged elhozni hozzánk? Használd egyszerű és gyors szervizfutár szolgáltatásunkat!
Futár megrendelése
A szervizfutárt megrendeléséhez kérjük, töltsd ki a részletes űrlapunkat.
Eszköz becsomagolása
Csomagold be a hibás eszközt egy masszív, alaposan kibélelt dobozba.
Átadás a futárnak
A gondosan becsomagolt eszközt csak egyszerűen add át a futárnak.
Futárrendelés
A szervizfutár szolgáltatásunk Xiaomi telefonok esetében mindössze bruttó 3 990 Ft.
Robotporszívók esetén az el- és visszaszállítás költsége bruttó 4 990 Ft, amennyiben a csomag súlya max. 6 kg vagy alatta marad. A szolgáltatás díja tartalmazza a csomagfelvételt és a visszaküldést is! A súlyhatár feletti termékek esetén a futárszolgálat egyedi díjszabása van érvényben, ezért kérjük a termék beküldése előtt egyeztess szervizünkkel a várható költségekről és a javíthatóságról.
Az elektromos rollerek el és visszaszállításának költsége bruttó 9 990 Ft.
Munkanapokon 14:00-ig leadott rendelésekért a következő munkanapon, nap közben érkezik a futár. Délután vagy munkaidőn kívül elküldött rendelés esetén a feldolgozás csak a következő munkanapon történik meg, így a futárt csak a feldolgozást követő munkanapra tudunk rendelni. Példa: a hétvégén leadott rendelés feldolgozása hétfőn történik meg, így a futár leghamarabb kedden tudja felvenni a csomagot.
A „Felvételi cím” részt kérjük a legpontosabban kitölteni, irányítószám / város / utca és házszám kötelező, az emelet, ajtó, kapu és egyéb információkra is szükség lehet, mindent érdemes feltüntetni, amivel könnyebben beazonosítható a cím!
Csomagolás és beszállítás
A beküldött termékeket gondosan csomagold be, hogy szállítás közben ne sérüljön. Nagyobb méretű eszközt (például roller, porszívó) a futár csak abban az esetben vesz át, ha megfelelő csomagolásban van, a karton doboz szinte minden esetben elfogadható. Fóliával körbetekert rollert nem vesz fel a futár! A csomagolásról neked kell gondoskodnod, a címzést már a futár végzi. Csomagfelvételkor a futárnak nem kell előre fizetni semmit! A beszállítás 2-3 munkanap is lehet!
A dobozban legyen pontos hibaleírás és elérhetőség minden esetben! Élő telefonos elérhetőség a gyorsabb egyeztetés miatt preferált, a javítás és a visszaszállítás csak sikeres egyeztetést követően történik meg.
Szervizfutár megrendelés
Szervizfutár
Javítás és visszaküldés
A beérkezett javítások feldolgozása érkezési sorrendben történik! A szükséges javításokról a bevizsgálást követően tájékoztatunk. Konkrét árajánlatot csak ezután tudunk adni, aktuális árlistánkról a szerviz árak oldalunkon előzetesen tájékozódhatsz Amennyiben nem találod a típusodat vagy a cserélendő alkatrészt a listában, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken!
Az elfogadott árajánlat és javítás után az eszközödet logisztikai partnerünkkel juttatjuk vissza, a fizetés csak az átvételkor történik. A futárnál készpénzzel és bankkártyával is lehet fizetni! Sikertelen kézbesítés esetén a futár a következő munkanapon megkísérli a csomagot újra kiszállítani. Amennyiben nem tudod átvenni a csomagot, a futárszolgálat ügyfélszolgálatán egyeztethetsz a lehetőségekről: +36-(29) 886-700
Ha a futár nem tudja kézbesíteni a csomagot ismételten sem, úgy visszaszállításra kerül a mi szervizünkbe. Az ismételt visszaküldés díja ebben az esetben hozzáadódik a már számlázott javítás és szállítás költségéhez. A visszaérkező csomagokat sikertelen kézbesítés vagy elérhetetlen címzett esetén 3 hónapig tároljuk, azután megsemmisítésre kerülnek.
Ügyfeleink véleménye
Számunkra a legnagyobb örömöt a Ti elégedettségetek okozza. Ezt mi sem bizonyítja jobban mint a több száz elégedett ügyfélvélemény.
Gyakran ismételt kérdések
Ha itt nem találod kérdéseidre a választ, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeink egyikén.
Mennyibe kerül a szolgáltatás?
A szervizfutár szolgáltatásunknak akciósan bruttó 3 990 Ft-os költsége van. Ez az összeg tartalmazza az eszköz oda és vissza szállítását.
Mit tartalmazzon a csomag?
A hibás eszközt, meglévő tartozékokat, ha garanciális a javítás, akkor érvényes Ingram Micro garanciajegyet?
Mikor kell fizetnem a szolgáltatást?
Minden esetben a futárnak kell fizetned utánvétellel, amikor visszakapod a készüléked.
Mennyit kell várnom?
Rendelésed másnapján futárt küldünk hibás eszközért. Ha megjavítottuk már másnap vissza is küldjük neked.
Melyik futárszolgálat végzi a szállítást?
Hivatalos és szerződött partnerünk a GLS futárszolgálat.
Bárhova kérhetem a futárt?
Szervizünk az ország egész területéről fogadja hibás vagy sérült Xiaomi eszközöd.