Gyakran ismételt kérdések

Bevizsgálásért kell fizetnem?

A bevizsgálás, hibafeltárás ingyenes. Ázás esetén az ultrahangos tisztítás 3000 Ft, amit csak abban az esetben kell kifizetni, ha nem kéri a tisztításon felüli javítást. (Pl.: kitisztítjuk a készüléket, de a kijelzőt is javítani kell.) Amennyiben mégsem szeretné megjavíttatni készülékét, csak a tisztítást kell kifizetnie.

Ha autóval érkezem, hol tudok parkolni?

Az üzlet előtt általában szokott lenni parkolóhely. Vagy bármelyik szomszédos utcában tudsz parkolni. A parkolás fizetős!

Hány hónap garancia jár a javításra?

A nálunk szervizelt eszközök javítására 6 hónap garanciát vállalunk.

Nem nálatok vásároltam, akkor is jár a garancia?

Kizárólag IngramMicro által kibocsájtott érvényes garanciajegyyel rendelkező termékek szervizelését vállaljuk garanciálisan.

Mennyi ideig tart a javítás?

Legtöbb esetben pár óra alatt végzünk a javítással. Javítás ideje függ a termék tipusától és a hibásodás mértékétől. Részleteket a szerviz oldalon találod.

Mikor tudok egyeztetni telefonon a szervizzel?

Minden hétköznap 9:00 és 18:00 között.

Mennyibe kerül a házhozszállítás?

A házhoszállítás díja egységesen bruttó 1900Ft.

Bankkártyával tudok fizetni?

Üzletünkben csak készpénzes fizetésre van lehetőseg.

Mikor kell fizetnem?

Az elkészült szervizért átvételkor kell fizetni.

Hány hónap garancia jár új eszköz vásárlás esetén?

12 hónap garanciát vállalunk a nálunk vásárolt új eszközökre. Ez a garancia törésre és ázásra nem vonatkozik.

Csak Xiaomi telefonok szervizelésével foglalkoztok?

Nem csak telefonokat szervizelünk. Szerviz csapatunk a legtöbb Xiaomi eszközt képes szervizelni. Részleteket a szerviz oldalon találod.

Mit tegyek ha nem találom eszközömet a szervizlistán?

Kérhetsz tájékoztatást telefonon a +36 70 207 5801-es telefonszámon, személyesen: 1136 Budapest, Hegedűs Gyula utca 15.-ös szám alatt, vagy a következő e-mail címen: info@xiaomiszerviz.hu

Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésem?

A nálunk vásárolt raktáron lévő termékeket 3-4 munkanap alatt házhozszállítjuk.

Személyesen is átvehetem a rendelésem?

A visszaigazolást követően személyesen it átveted a terméket. Ha 7 napon belül nem jelentkezel a termékedért, akkor rendszerünk automatikusan törli a rendelést.

Call Now ButtonHÍVÁS MOST!