Xiaomi Garanciális Szerviz
Kizárólag az alábbi leírásban szereplő termékeket javítjuk garanciálisan, kérjük olvasd el figyelmesen!
Garanciális Xiaomi javítás feltételei
Mielőtt kitöltenéd garanciális hibabejelentő űrlapunkat, az előtt olvasd el részletes garanciális javításról szóló ismertetőnket.
Milyen Xiaomi eszközöket javítunk csak garancián kívűl?
Xiaomi, Redmi és a Poco telefonok javítását csak garanciális időn túl tudjuk vállalni. Garancián túl azonban valamennyi készüléknél minőségi alkatrészekkel orvosoljuk a kijelző-, az akkumulátor-, a hátlap, a hangszóró-, a mikrofon- és a töltőcsatlakozó cseréjét.
A kütyük esetében szintén csak garancián túli szervizt tudunk vállalni.
Az elektromos rollerek is azok közé a Xiaomi termékek közé tartoznak, melyeket a szervizünk nem javít garanciálisan. Garancián túl azonban elérhető árakkal tudunk például gumikat, akkumulátort, elektromotort vagy egyéb kiegészítőket cserélni valamennyi Xiaomi elektromos rolleren.
Milyen Xiaomi eszközöket javítunk garanciálisan?
A robotporszívók közül kizárólag a Roborock és a Roidmi márkával ellátott robotporszívók esetében tudunk garanciális javítást biztosítani abban az esetben, ha a termék Expert-es garanciajeggyel rendelkezik. Minden más Xiaomi robotporszívót csak garancián túli javításra tudunk fogadni.
Az okosórák esetében kizárólag az Amazfit termékcsaládba tartozó termékeket tudjuk Expert garanciajegy felmutatása esetén javítani. A többi Xiaomi okosórát csak garancián túli szervizre tudjuk fogadni abban az esetben, ha az adott termék javítható.
Garanciális hibabejelentő
Garancia bejelentő
Honnan tudjuk, hogy Xiaomi termékünk Expert-es garanciajeggyel rendelkezik?
Az Expert jelölést – ha van –, a legtöbb esetben látható módon feltüntetik az adott Xiaomi termék garanciajegyén. Amennyiben hiányzik vagy nem találjuk, akkor szervizünk szívesen ellenőrzi a garanciajegyet, ezáltal azt is, hogy a termék Expert-es, így hamar eldönthető, hogy garanciálisan hozzánk tartozik-e vagy sem.