Garanciális javítás feltételei
Garanciális javításra kizárólag Xiaomi okos eszközöket és járműveket áll módunkban átvenni. A nem nálunk vásárolt Xiaomi okos telefonokat minden esetben garancián túli szervizként tudunk fogadni. A garancián túli javítások pontos árait itt találod. Garanciális igényedet hibabejelentő űrlapunkon tudod jelezni felénk, ezt követően ügyfélszolgálati kollégánk felveszi veled a kapcsolatot.
Garanciális szerviz átvétel menete
A javítással kapcsolatos garanciális igényről jegyzőkönyvet veszünk fel, akkor is, ha elvégezzük, és akkor is, ha elutasítjuk a garanciális javítást. A jegyzőkönyv az alábbi adatokat fogja tartalmazni. A fogyasztó adatait, többek között az érvényesíteni kívánt igényt, ha ismert, akkor a meghibásodás pontos leírását, kifogásolt javítási-karbantartási szolgáltatás megnevezését és az eszköz átadásának időpontját, a hiba bejelentésének időpontját, a hiba leírását, a jótállási igény rendezésének módját vagy az igény elutasítása esetén annak indokát. Ha nem tudunk azonnal nyilatkozni, úgy az álláspontunkról legfeljebb öt munkanapon belül igazolható módon értesítünk. A jegyzőkönyv egyik példányát átadjuk majd értesítünk, ha elkészültünk a javítással. Az átvétel során nem tapasztalható károsodások rögzítésének hiánya nem zárja ki azok átvételkori meglétét. Az ilyen esetekben a nem rendeltetésszerű használatból kifolyólag (pl. fizikai sérülés) a garanciális javítás elutasítható.