A Xiaomi egyedi felhasználói felülete a MIUI korábban sok dicséretet kapott a felhasználók részéről, azonban mostanság sok kritikával kell szembesülnie. Ennek fő oka a cég stratégiája, hogy a felhasználók hozzájárulása nélkül engedélyezi hirdetések futtatását a MIUI-ban. A cég nemrég bejelentette, hogy optimalizálja és figyelemmel kíséri a MIUI platformon megjelenő hirdetéseket. A Xiaomi vezérigazgatója és társalapítója azt is elmondta, hogy a reklámfájlok csökkentésével együtt a vállalat eltávolítja a nem megfelelő hirdetéseket is, amelyek tönkreteszik a felhasználói élményt. A társaság egy egyszerű kapcsolót vezet be a MIUI rendszerben a hirdetések letiltására. Tehát a következő néhány hónapban a Xiaomi célja stabilabb és felhasználóbarátabb rendszer biztosítása. A kínai székhelyű cég azt is elmondta, hogy tervezi az olyan algoritmusok használatát, amelyek javíthatják a hirdetések elérési arányát, és azt is ellenőrizni fogják, hogy a felhasználók által látott hirdetések relevánsak legyenek.
A MIUI csökkenti a hirdetéseket és javítja a stabilitást, erősítette meg a Xiaomi ügyvezető igazgatója.
- augusztus 17, 2019
- Hírek
Bejegyzés megosztás
Share on facebook
Share on twitter
Share on email